Škola se přesunula do domácího prostředí a žáci 3. - 9. ročníků plní své školní povinnosti prostřednictvím Teams. Samostudium je náročné pro všechny - žáky, učitele i rodiče. Žáci tráví spoustu času „přilepeni“ u počítačů, nepotkávají své kamarády a musí v sobě najít vůli a osobní kázeň při plnění a dodržování úkolů. Aby žáci mohli nadále objevovat vlastní tvořivost, rozvíjet cítění, vnímání a fantasii, jsou jim zadávány práce z výtvarné výchovy na různá témata. A co žáci, co si o tom myslí? Žákům druhého stupně jsme položili otázku: Baví tě při distanční výuce úkoly z výtvarné výchovy a proč? „Úkoly mě baví, protože jsou kreativní a zábavné“ (žákyně 6. ročníku). „Jsou uklidňující, nemusíme u malování a tvoření tolik namáhat hlavu“ (žák 7. ročníku). „Máme na to více času a nemusíme sedět u počítače“ (žák 8. ročníku). „Doma máme čas a klid, a proto můžu práci namalovat v době, kdy na to mám náladu“ (žákyně 9. ročníku). Kresby, malby či ruční práce, které žáci posílají, jsou velmi povedené. Podívejte se do galerie, kam jsme vybrali a umístili několik prací našich žáků.